INTRODUCTION TO THE MAJOR

Hotel Management involves managing and organizing the activities of a hotel efficiently and reasonably, including managing reception, room numbers, financial reporting, handling expenses, and establishing policies and cultural practices in hotel management.

Successful hotel management professionals need communication skills, organizational abilities, and management skills to plan, assign, and motivate staff to implement plans effectively.

STRENGTHS OF THE TRAINING PROGRAM

Students are equipped with and gain practical experience in five main areas:

 

  1. Reception Management

  2. Room Management

  3. Human Resource and Financial Management:

    • Applying knowledge, skills, and attitudes to participate in managing a hotel department or starting a business.

    • Mastering services such as tourism, accommodation, dining, entertainment, and customer care.

    • Analyzing, problem-solving, and handling typical situations according to professional regulations.

  4. Marketing Communication

  5. Soft Skills:

    • Engaging and persuasive communication.

    • Proficiency in office informatics.

    • Adaptability, teamwork, and collective cooperation.

ĐỐI TÁC
Thông tin tuyển sinh năm 2024
Đăng ký
Tư vấn tuyển sinh
0888 111 818
Đăng ký
Đăng ký xét tuyển
Đăng ký

Đến với Kent International College, các bạn sinh viên, những tân Cử nhân thực hành thế kỷ 21 sẽ được trải nghiệm một môi trường học tập hiện đại theo tiêu chuẩn Quốc tế với những yếu tố vượt trội về chất lượng giảng dạy, chương trình hỗ trợ sinh viên và các hoạt động ngoại khóa.

logo
Hỗ trợ
0888.111.818
tuyensinh@kent.edu.vn